YouTube’dan çıldırtan özellik: En heyecanlı anda devreye girecek…

YouTube, Reklam Stratejilerini Yeniliyor!

YouTube, reklam stratejilerinde daha agresif bir yaklaşım benimsemeye devam ediyor. Platformun yeni reklam modeli, özellikle ücretsiz kullanıcıların sabrını zorlayacak gibi görünüyor.

New York’ta düzenlenen bir etkinlikte duyurulan bu sistem, Google’ın yapay zeka teknolojisini kullanarak video izleme deneyimini doğrudan etkileyecek.

YOUTUBE’UN YENİ REKLAM STRATEJİSİ

Google’ın sahibi olduğu YouTube, reklam gelirlerini artırmak için çarpıcı bir hamle yapmaya hazırlanıyor. TechCrunch’ın haberine göre şirket, “Upfront” etkinliğinde, Google Gemini yapay zekasının kullanıldığı yeni bir reklam formatını tanıttı. Bu yeni format, kullanıcıların videolarda en fazla etkileşim gösterdiği anları analiz ederek, tam o anlarda reklam göstermeye başlıyor.

EN İLGİNÇ ANLARDA REKLAMLAR

Bu yeni sistemin en dikkat çekici özelliği, izleyicinin videonun en ilgi çekici kısımlarının hedef alınmasıdır. Örneğin, bir içerik üreticisinin çok beklenen bir videosunu izliyorsunuz ve tam o kritik an geldiğinde sistem, buranın önemli olduğunu anlayarak reklamı başlatıyor. Bu durum, kullanıcılar için oldukça rahatsız edici olabilir.

ÜRÜN TANITIMLARI ARTIK VİDEOLARDA!

YouTube, sadece reklam vermekle kalmıyor, aynı zamanda videolarda kullanıcıların reklam sırasında gördüğü ürünlere doğrudan erişebileceği yeni bir sistem de sunuyor. Yani artık reklamlar sadece dikkat çekmekle kalmayacak, aynı zamanda alışveriş yapmaya teşvik edecek.

Related Posts

Apple, iOS 26 için duyurmadığı özellikler üzerinde çalışıyor

Apple, haziran ayının başında yeni iOS 26 arayüzünü tanıttı ancak bu arayüz kullanıcılar tarafından eleştirildi.

Mavi ekran hatası tarih oluyor! Yeni arka plan artık böyle gözükecek!

Windows’un ikonik mavi ekran hatası değişiyor. Yıllardır kullanılan arka plan yerini siyah ekrana bırakacak.

Instagram’a çok konuşulacak 9 yeni özellik

Popüler sosyal medya platformu Instagram, kullanıcı deneyimini yeniden şekillendiren yeni özelliklerle gündemde. Çoklu profil fotoğrafı, 3:4 görsel desteği, aylık performans özeti, Spotify entegrasyonu gibi dikkat çeken yenilikler, hem bireysel kullanıcılar hem de içerik üreticileri için önemli değişiklikler getiriyor. İşte tüm ayrıntılar…

Trump’tan ‘Tiktok’ kararı

ABD Başkanı Trump, sosyal medya platformu Tiktok’un engellenmesine dair kanunun uygulanmasını 90 gün süreyle erteleyen kararnameyi imzaladı.

GPT-5 ne zaman çıkıyor?

OpenAI’ın CEO’su Sam Altman, ChatGPT’si için GPT-5’in ne zaman çıkacağını açıkladı.

iPhone’unuzda yer kalmadıysa bu özellik hayat kurtaracak: İşte yeni özellik

Apple, iOS 26 güncellemesiyle birlikte düşük depolama alanına sahip iPhone kullanıcılarını rahatlatacak yeni bir özelliği hayata geçiriyor. “Dinamik Depolama Rezervi” adı verilen bu sistem, yazılım güncellemeleri sırasında cihazda geçici olarak boş alan oluşturarak, güncelleme işlemlerinin sorunsuz tamamlanmasını sağlıyor.